onsdag 2 juni 2010

Fru Cupcakes testar



Marabou är ett stort företag som har provat mycket nya smaker på sista tiden. En del blir favoriter andra blir det inte.


En nyhet nu till sommaren är Polka.

Den finns i 100gr kaka och 200gr kaka och finns i en butik nära dig :)


Måste säga att jag var lite nervös när jag smakade denna. Har gått på en hel del nitar med Marabous experiment. Och även om jag gillar choklad och polka så behöver det INTE vara en lyckad kombination.

Men herre min skapare den var heeelt ljuvlig. Perfekt lagom mycket polka och den vanliga ljuvliga mjölkchokladen som är Marabou.

Ohhhh detta var ett snille som kom på...det här var ingen förlust för Marabou utan helt klart en vinnare och mmmm den här kommer mumsas hemma hos familjen N i sommar.

Både som chokladbit och i bakverk. Heeeelt ljuvlig och kan varmt rekomenderas.


Betyg: 10/10 Cupcakes

1 kommentar:

  1. Håller med dig, den är helt fantastisk! Smällde i mig 100 g på en kvart hemma häromdagen. När Ivan frågade var den tagit vägen spelade jag så oskyldig jag kunde, men han genomskådade mig direkt!:) Hur som helst, det är min nya favoritchoklad! Kram på dig och hoppas att allt är bra med dig och familjen.

    SvaraRadera