tisdag 8 juni 2010

Betong

Ohh nu har jag varit lite dålig på att blogga men det händer så himla mycket nu.
Jag gäst jobbar på en annan avdelning och det är tidvis riktigt stressigt.
När barne lagt sig på kvällen är jag heeelt slut och vill bara sooova.
Även om jag fortfarande är otroligt rastlös...men ingen ork.

Igår passade jag dock på när jag höll Lucas sällskap i köket när han åt kvällsmat och Leo och Peter var på övervåningen. Då gjorde jag mitt första konstverk!;) i betong.
Har länge velat prova på betong som pysselmaterial och i helgen köpte jag hem lite sådant och en ny form med små rosor. Det var inte så himla svårt..men då jag inte sett hur det slutgiltiga blev så ska jag låta bli att yttra mig om hur det kommer se ut.
Antingen lyckas jag...eller inte. Vad är det värsta som kan hända??
Blir det inte bra får jag väll kalla det sten...eller droppe eller något liknande.
Konstverk är ju något man inte alltid förstår sig på.
Jag återkommer med bild när grejerna torkat ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar