onsdag 23 juni 2010

Bakdax

Är det här just nu. Imorgon är sista dagen innan semester (eller jag jobbar söndag också men räknar inte den) och jag ska bjuda på något mumsigt...tycker jag iallafall :)

Det blir kladdkaka med pralintäcke...tråkigt tycker ni kanske men oj oj oj såååå gott och varför låta bli om det är en hit :)
Till det serveras en hallonkräm. Hade tänkt att bara servera mixade hallon men dom hade smält och det vart så såsigt så jag blandade i en hemlig ingridiens och *vips* vart det är mjuk kräm.
Helt underbart god är den...mmmm nästan så jag ville äta upp allt själv.. men väljer att dela med mig av den. Och hoppas på bra betyg så klart :)
Den kommer jag göra flera gånger då jag skulle kunna tänka mig att detta kan bli en sommarhit.
Ska prova att frysa in den och ha som glass tror jag också. Mums mums

XOXO

2 kommentarer:

  1. Låter hur gott som helst ju!!! =) Kram från kusin!

    SvaraRadera
  2. Mmm det var det :)
    Och dom på jobbet tyckte åxå om den.
    Får bjuda dig på det någon gång.
    Kramiz

    SvaraRadera