måndag 31 maj 2010

Morsdag fortsättning ;)


Ohh jag trodde min morsdag var slut efter choklad present på morgonen men ack så fel jag hade.
Jag har världens bästa familj. Jag och Leo drog på lekparksrace och lämnade dom 2 andra pojkarna hemma. Medans vi var iväg så hade Peter och Lucas varit iväg och köpt ett heeelt underbart arrangemang med en stor vacker vit orkidee och små små lila/blåa blommor i en vit kruka som det stod Life på. Sååå vacker och ohhh jag vart super glad.
Choklad och blommor är perfekta presenter. Och inte nog med det, jag fick också under dagen en shopping i valfri butik. Orkade dock inte ta det igår utan ska ta det en annan dag men fick pengsen för detta besök dock :) Ohhhh sååå bortskämd är jag. Tack snälla snälla underbara familj.
Vi åkte efter lunch till Hässlö och besökte flygplans museet. Dom hade flyplans dag med uppvisning och massa skoj. Barnen tyckte det var spännande ett tag men sen ville dom ha glass ;) Det var lite kyligt fast solen sken så vi drog oss tillbaka till hemmåt.
Med en avstickare till Peters mamma för lite fika och uppvaktning på morsdag.
Väl hemma drog jag och barnen ut igen och lekte. Peter åkte och handlade och grillade kvällsmat. Fick grillad kyckling med bakpotatisklyftor och sallad med fetaost. Mums mums.
Testade grannflickan som barnvakt och hon tjänade en peng och fortsatte leka med Leo fast jag var med dom. Sparkade boll med grannpojken och Lucas flög flygplan som han köpt tidigare under dagen.
Det var en toppen dag och efter maten var min energi heeelt slut.
Läste för barnen och kollapsade sen i soffan med popcorn och en kall Bud.
Helt underbar dag och jag är såå lycklig.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar