tisdag 6 april 2010

Påsken är över..


..och det är vardag igen. Dock är jag och barnen lediga idag och solen skiner igen :)
Helgen har varit underbar och började med middag hos Peters mamma i fredags.
Mumsiga köttbullar och kycklingspett bla.
Påskafton jobbade jag medans barnen var hemma med Peter och öppnade påskägg.
Ja jag kanske tog i lite iår med barnens ägg och dom har fortfarande kva massor men det är såå roligt att ge påskägg ;) Fann massor med amerikanskt godis, svenskt godis och engelskt godis blandat med lite leksaker och varsin tidning.
Kvällen spenderade vi med film och mys.
Söndagen hade vi familjen B på middag och jag gjorde paj för andra gången i mitt liv.
Alltså matpaj. Det vart super gott och en sallad till det.
Till efterrätt gjorde jag en dubbel kladdkaka med chokladbitar i. Mums mums.
Igår var vi till Vattenpalatset i Eskilstuna. Vi simmade och lekte och barnen var heeelt slut när vi kom hem..och jag med. Jag gick och la mig en stund ;) utan barn..lyxigt :)
Lucas vart nog helt slut och fick feber...den är borta idag dock men han är fortfarande lite seg.
Leo cyklade för första gången i helgen också. Han är jätte duktig och älskar att cykla så idag blir det nog en cykeltur i solen.
Nu är det dax för frulle hos oss.
Ha en underbar dag.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar