onsdag 14 april 2010

Minisemester



I helgen var jag och Lucas och halva familjen B på Vildmarkshotellet på Kolmården. Vi bodde där från fredag till söndag och hade det super skönt. Lite trist väder lite tråkiga smågrejer som störde men annars underbart.

Det var super mysigt att bara ha med Lucas och måste helt klart göra något liknande med Leo sen. Lucas var super duktig och sällskapet trevligt :)

Hotellet hade en spa avdelning med bubbelpool och badavdelning. Lucas och M badade så mycket dom kunde. På lördagen var vi i parken och trots kallt väder så var det mysigt.

Hade en närkontakt med en delfin som gosade med glaset framför mig och var super söt och busig. Jag älskar delfiner...dom är så otroligt vackra, smarta och starka.

Vi såg även delfin showen och det var mäktigt och sååå vackert. Det kommer bilder jag lovar :)

Det var en toppen helg verkligen.

När jag kom hem var dock Leo sjuk...han är fortfarande jätte förkyld och febrig till och från.

Men..då detta är första vabben detta år så har vi klarat oss bra från sjukdomar..peppar peppar.

Hoppas att Leo blir frisk snart dock...han sover oroligt på natten och detta bidrar till ingen sömn för mig..är en vandrande zombie...men men..vad gör det om 100år.

Imorse cyklade jag och Lucas. När jag lämnat honom satte jag på min ipod och susade iväg.

Motvind, underbar musik och nyvakna tussilago längs med vägen...livet är underbart och det är vår. Jag njuter.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar