måndag 19 april 2010

Lycka är...

så mycket. I måndags när jag kom till jobbet stod en liten present på mitt skrivbord.
En liten cupcake lipgloss från HM.
Super söt är den och smakar hallon och är pastell turkos och hallonrosa.
Ohh jag vart glad och fnissig :)

Jag vart så klart nyfiken på vem som gett mig denna söta skapelse...och när jag gett upp hoppet om vem som gett mig den kom fina fina S och frågade om jag gillade glossen.
Henne hade jag inte frågat...för jag förstod inte varför hon skulle ge mig en present.
Men ohhhhh vad hon är söt. Och vad mycket det ger med spontana uppskattningar.
Hon fick en kram och ett STORT tack,...och jag planerar mitt tack med något smaskigt till henne kanske ;)

Ohh jag har verkligen massor med sötisar runt mig och även om jag inte säger det så ofta så gillar jag er massor och kraaaaaam :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar