fredag 16 april 2010

Drömmar




Ibland är jag väldigt impulsiv. Inser just nu att det inte alltid är en fördel.
Känner att jag måste backa ett steg från dom 2 steg jag tagit mot min dröm.

Måste göra om och rätt...få lite kött på benen och få fram lite cash och skisser.

Inte alltid kul att backa en process men ibland är det ett måste..och vem vet..kanske jag av att backa ett steg tar 2 steg eller flera framåt.

Det är aldrig försent att förverkliga sina drömmar och jag har ju resten av livet på mig ;)

Andas nu ut och känner att en sten lyft från mitt hjärta och att jag kan fortsätta framåt lättare i sinnet.

Tack för att jag fick skriva ur mig...även om det är få rader gör det enormt mycket.
Hoppet är det sista som överger en...och hoppet och drömmen är stark..måste bara finna rätt väg.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar