fredag 19 mars 2010

Plötsligt händer det....

Nyss kom en kollega med ett brev till mig. Det är inte alltför vanligt att jag får post på jobbet...har hänt 2ggr tror jag sen jag började här 2005 inkl dagens post.

I kuvertet låg en handskriven lapp där det stod "lycka till å tack för all hjälp"
Fattar inget faktiskt. Ingen avsändare eller någon ledtråd vem det kan vara.
Och dessutom låg den en dubbeltriss i åxå...som jag vann 50kr på.
Lycka...jag blev såå super glad och väldigt väldigt överaskad.

Vem kan denna goa människa vara som skickat mig denna överaskning??
Ingen aning...och kanske får jag aldrig veta det.

Men ohh denna dagen vart plötsligt otroligt bra och trots mitt snor i bihålorna så sitter jag här och ler fånigt.

XOXO

4 kommentarer:

  1. såååå mysigt !!!
    Grattis!

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  2. Tack vad söta ni är. Mmm det var super mysigt

    SvaraRadera
  3. hmm... vem kan det vara då som du hjälpt så mycket? Och om det är postat också... hmm...

    SvaraRadera