måndag 15 mars 2010

Kerstin Tillberg



















Dom här vackra skapelserna bor hemma på min ena kökshylla.
Det är Kerstin Tillberg som gjort dom och jag har även lånat 2 bilder från hennes webshop.
Jag vart heeeelt kär när jag såg koppen första gången och var tvungen att ha den och sedan tekannan. Har nu kommit underfund med att dom aldrig används.
Jag har använt tekannan en gång och koppen max 3 gånger och nu står dom bara och är just vackra. Skulle så gärna vilja byta ut dom kaffekopparna i samma design och som skulle användas varje dag istället ;)
Så nu har jag bestämmt mig för att sälja dessa vackra skapelser.
Nypris för dessa är ca 500kr för kannan och ca 200 för koppen.
Mitt pris är 600kr totalt...tjäna alltså 100kr ;)
Säg till om ni är intresserade..annars får dom bo kvar på hyllan och se vackra ut..;)
XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar