fredag 12 mars 2010

Halv 8 hos mig...


...det är ett program jag skulle vilja vara med i.
Sa till Peter häromkvällen att jag ville anmäla mig och paniken i hans ansikte var ett faktum. Inte förens vi fixat köket iallafall var hans svar.
Igår och idag har jag och några andra pratat om detta program och min ansökan. Dels får vi ju saker och ting gjorda om jag skulle komma med..det tar ju ett tag innan man får laga maten antar jag och dels så är det ju inte ens säkert att man kommer med.
Men lugn Peter...jag ska inte anmäla mig.
Dock kom vi på en rolig grej...vi fixar en "halv 8 hos mig" utan tv.
Alltså..vi går ihop några stycken och turas om att bjuda hem varann och bjuder på en 3-rätters.
DET är roligt roligt...och då får dom helt enkelt ta hänsyn till att huset inte är klart ;)
XOXO

1 kommentar:

  1. Det var en smart idé! Hoppas ni får kul och att Peter kanske förblir lugn =o)

    SvaraRadera