onsdag 24 mars 2010

Badhus dax


Det var det igår. Vi åkte till badhuset direkt efter jobbet.
Super trevligt och barnen var helt slut efteråt och mycket nöjda.
Vi var inte där mer än i en timme men det räckte gott och väl.
Lucas simmar hundsim och dyker och Leo är heeelt vild.
Antar att min mamma och pappa säger att jag får igen nu men Leo är mer under vattnet än över. Jag lärde mig simma under vattnet först och jag misstänker att Leo kommer göra detsamma. Han gör rätt rörelser bara att han är under vattnet. Helt vild...dyker som en räka gör han också. Han är så söt. Först tyckte han det var lite läskigt...ända tills han kom i vattnet.
Dom är så himla duktiga mina pojkar ;)
Blev dock otroligt besviken på badhuset.
Alltså vi bor i en ganska stor stad som har 2st badhus...men nu kommer jag iof inte ihåg hur det andra badhuset ser ut med det här badhuset är riktigt dåligt.
Det är obarnvänligt, smutsigt och dåligt. Tycker det är konstigt att det inte finns något bättre badhus i denna stad när en liten stad som Katrineholm tom har bättre badhus.
Nu var det iof länge sen jag var där också och deras äventyrshörna är stängd pga vattenskador men nog var det bättre än det här. Det är inte ofta jag dissar saker så hårt som jag dissar Västerås ena badhus men allvarligt...det borde vara bättre.
Mer barnvänligt iallafall.
Hur som helst var det ändå en toppen kväll och vi kommer göra om det snart igen..det var dessutom gratis då vi har det genom jobbet. DET är toppen bra ;)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar