lördag 13 februari 2010

Skön lördag

Har bestämt mig för att Lucas ska crossanter till frulle idag....och inte till kvällsfika imorgon.
Han ÄLSKAR crossanter och skulle kunna leva på det om han fick...och vem skulle inte vilja det ;)

Fredagen blev slöö hos familjen Nilsson.
Leo åt 3 ostbågar och sen ville han gå och lägga sig...klockan 18.15.
Jag somnade åxå till en stund hos honom.
Lucas somnade tidigt..jag och Peter slöade och det var en riktigt skönt kväll.

Min underbara make har infört en grej som jag inte ens märkt.
Dock har jag blivit underbart glad varje gång men har inte märkt att han gör det varje fredag;)
Jag får fredags tulpaner. Underbart...ohhh Peter är den bästa ;)
Så igår stod det en underbar bukett rosa tulpaner på köksbordet och en lycklig fru stod brevid.

Idag blir det frulledate med T. Ska köpa present också då Lucas ska på kalas efter lunch..sen ska han sova hos M. Här hemma ska det bakas lite inför imorgon då vi får lunchbesök.

Hoppas ni får en underbar dag.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en jätteskön helg och en mysig alla hjärtans dag! Jag smyger igång det redan idag för att fira lite extra... btw, nu får jag äntligen ge presenten jag pratade om. Har fått inspiration från dig och köpt en GITARR! Ivan var så avundsjuk på Peter i julas :) Tror han kommer bli superglad! KRAM PÅ ER

    SvaraRadera
  2. Mmm man får smygstarta alla hjärtansdag ;)
    Ivan blir nog jätte glad..vad roligt att jag inspirerade dig till den :D
    Hoppas ni har en underbar dag.

    Kram kram

    SvaraRadera