söndag 14 februari 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Jag och T träffades igår för en frulledate.
Hade planerat att komma hem tidigt dock då Lucas skulle på kalas och Peter hade något han ville fixa innan sin match.

Väl på Ikea och efter frullen så gick vi till fyndavdelningen.
Jag ville kolla om bänkskivan fanns kvar som vi hade tänkt köpa.
OCH DET GJORDE DEN!! Och dom hade sänkt priset ännu mera.
OMG herre gud...det var ju bara att köra på då.
T bestämde sig för att köpa hon åxå och byta deras bänkskivor.

Men först åkte vi till toys och köpte present till kalaset Lucas skulle på...åkte och lämnade den...handlade på Maxi och sen...sen köpte vi bänkskiva, diskho och ny kran.
Vi skulle låna släp från Ikea men när vi kom till lånegrejen skulle vi få vänta så länge så vi bestämde oss för att packa in det i bilen...surra fast bakluckan (då en av bitarna stack ut) sen bar det av. Trötta...lyckliga och kissnödiga åkte vi och lämnade Ts grejer hos henne och sen hem till mig. Gud vad vi hade varit duktiga...så nu står allt här hemma...och bara för min underbara Peter att sätta dit det. Sååå snyggt kommer det bli :)
Jag som dock hade planerat att komma hem strax efter lunch kom hem runt 4...men allt kan man inte planera ;)

Lucas följde sen med fina T för att hämta M och sen skulle Lucas sova där.
Leo och jag lekte resten av kvällen och bakade.
Jag gjorde cookies (kommer test på det) och kladdkaka med marschmallows i.
Sen åt vi stjärnchips och kolla bompa...sen ville han sova.

När Peter kom hem åt vi skräpmat ;) och sen kollade vi på en konstig läskig film ;)
En super mysig dag med ett perfekt slut.

Hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag idag.

XOXO kärlek

2 kommentarer:

  1. Hihi!

    Det blev en lååång frukost.

    Men så roligt med ett sånt superfynd!

    Kika in till mig - tävling på gång - du kan vinna vackra rosiga saker!

    Ha en underbar ♥ alla hjärtans dag ♥!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Men ohh jag blir så glad när jag ser nya läsare...och som dessutom följer min blogg nu...super kul :)Ja visst vart det en låååång frulle ;) Men vi fick ju mycket gjort åxå :)
    Och fynd är alltid underbart.

    Hoppas du fick en underbar alla <3 dag

    Kram kram

    SvaraRadera