måndag 18 januari 2010

Utan kaffe försmäktar vi på denna ö.....

...eller ja jag befinner mig ju inte på en ö men är helt säker på att Pippi skulle ha uttryckt sig så :)
Iof vill ju jag HA kaffe till skillnad från orginalet snus som Pippi INTE vill ha.
Ja hur som helst....måndag morgon och torrkaffet står kvar hemma i skåpet men med underbar musik i Ipoden redo att pausas när det kommer samtal så kan jag nog överleva dagen :)

Har haft en underbar helg med mycket utelek igår och lördagen vart mest mys och sen fika med fina T på Åsby. Dom hade fått in massor med underbara saker och jag ville ha ALLT.
Hann även med lite yoga och fystest ;)

Fick hem nya gardiner i lördags som var korta och jag hade missat detta när jag beställde dom.
Hmm får helt enkelt vänja mig vid dom eller flytta på dom ;)

Inga planer inför veckan vad jag vet. Vill göra lite fint och vårigt hemma...får se vad som händer då jag satt shoppingförbud på mig själv igen...kanske får pausa den ibland ;)
Eller titta vad jag har hemma...DET är bra.

Hoppas ni har det underbart, vill även passa på att tacka alla som tittar in hit och läser..är på väg mot 1000 besökare nu och för mig betyder det massor att ni tittar in.
Har inte haft en tävling på lääänge men vid 1000 då lovar jag en tävling av något slag ;)
Målet inför våren är även att testa mer i "fru cupcakes testar" och att pyssla mer och ha bilder.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar