fredag 5 juni 2009

Stiletto Run 2009






Skorna vilar fint i väskan:)



Galen fånge...hihi


Mätning av klack och uppställning


Detta var INTE lätt. Och här har jag precis kommit på detta

Snart i mål;) Hallelulja




Jahapp då var det gjort då.
Herre gud vad roligt det var...och SJUKT svårt.
Naiv som jag kan vara ibland så tänkte jag att det där är nog inte så svårt.
Jag kom igång bra (syns dock inte) men efter ett få tal kliv så upptäckte jag det....
DETTA ÄR JU HUR SVÅRT SOM HELST....SHIT VAD SKA JAG GÖRA NU???
Ja det var ju bara att fortsätta springa..och INTE komma sist..och inte rammla.
Tjejen som vann detta heat var grymoch 2an var åxå rätt bra.
Jag vart 3a....så jag är nöjd då det var 5 som startade.
Men vilken kick..och jag var såååå nervös. Mina ben skakade så jag kunde inte stå still.
Smälte dock inn bra eftersom jag hoppas att det såg ut som om jag var laddad och värmde upp typ. Men det var inte lätt...jag var som ett asplöv....i storm.
T följde med som supporter och fotograf...och mina kära kolleger T, L och A hann precis i tid för att se loppet. Tack snälla ni. Så gulligt med allas stöd.
Och jag säger bara en sak...detta är inte sista gången ni ser mig springandes i stilettos.
Stiletto Run 2010...here I come.
Och nu vet jag hur svårt det är
XOXO






































































































1 kommentar: