söndag 7 juni 2009

Grill kväll

Igår var jag och Leo i statsparken med Peters mamma och hade picknik.
Vi fickade och matade fåglarna. Super mysigt men kallt som bara den.
Vi hade sol men det var inte varmt.

Sen gick vi och tittade på tåget som skulle gå marsh till Djäkneberget för nationaltal.
Leo fick ballonger och svenska flaggan.

Det var trevligt men jag längtar efter värmen .

På kvällen hade vi grillkväll med grannarna.
Det var åxå super kallt men väldigt trevligt.
Det var knytis och vi tog med dricka, kakor, och korv grillspett...från scan prova dom super goda.

När kl var runt halv 9 gick vi hem...då var barnen heelt slut.
Lucas och M och C lekte i lekparken hela kvällen så Lucas somnade på 5min ca.:)

Leo var super hostig igår och har nog blivit förkyld. Inte lätt när det blev en sådan värmesänkning. Men han verkar pigg iallafall.

Peter la stenar på framsidan igår. Det vart super fint och idag ska jag och T till Åsby och köpa blommor. Visar bilder på framsidan när jag är färdig sen:)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar