måndag 1 juni 2009

Såååå mysigt

Nu sitter jag på jobbet och det är måndag morgon.
Solen skiner och det var super varmt redan..DET ÄR SOMMAR!!

Helgen har varit underbar med mycket sol och roligheter.

I fredags var vi på bio med J och S.
Först skulle vi gå och äta men hittade inget uteställe där det inte var helt packat så vi gick till slut till Saffets (kebab och taco) det var super gott och huvudsaken var att vi vart mätta ju:)

Efter det var det bio dax. I lover you man hette filmen och den var rolig.
Jag somnade dock men det gör jag ju på det mesta.
Men jag kan rekomendera denna film...den är skön:)

Lördag morgon hämtade T och M oss så bar det av till Göteborg.
En jätte trevlig resa med Liseberg och shopping (hittade dock inte så mycket att shoppa men det vart lite smågrejer:))

Ohh vi gick Spökhuset på Liseberg och shit vad jag är lätt skrämd.
Kännde nästan paniken komma smygande...men det var en läskig man istället.
BUHUHUHUHU
Hahaha jag skrek nog nästan genom hela huset...och T åxå.
Stackars M som gick framför mig...jag höll hårt i hans axlar och gick på hans hälar hela tiden...jag ville inte stå själv eller något sådant...hihi
Jag är såååååå lätt skrämd.

Det vart Colorado och Flumride åxå. Super roligt...jag vart dyngsur i Colorado men ohh vad kul det var. Flumride var åxå super kul...jag satt längst bak och hade framför mig alla 3 grabbarna...så jag vart inte super blöt..det vart dock dom. hihihi

Totalt så var det en toppen helg....verkligen super mysig.
Tack T och M för resan.

Idag kommer barnen hem..saknar dom.
Dom hade haft det super bra hos mormor och morfar åxå och är nog jätte trötta ikväll.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar