onsdag 20 maj 2009

Öhhhh

Är i enormt behov av en extra-super-duper-holysh**-dunder c-vitamin.
Vill göra såååå mycket men måste helt enkelt dra mig ur min seghet.

Är väll bara att göra som jag gör ibland och inte tänka bara göra...och när man väll gör så blir det kul och ger energi:)

Wiiihiiii.

Imorogn är det Kristi himmelsfärds dag och det är ledig.
Ska bli mysigt...funderar på att dra med familjen på någon utflykt.
Eller så tar jag barnen och går på lekparksrunda men lite pannkisar i väskan:)
Om det ärfint väder alltså. Men det förutsätter jag:)

Sen tror jag bestämmt att det skulle bjudas på grillat till kvällen.
Mmm han är underbar min man;)

Idag MÅSTE jag springa lite...hoppas att barnen somnar bra tid och att jag lyckas hålla mig vaken...hihi
Behöver träna inför Stiletto Run nu...det är super roligt.

Imorse försov vi oss...det börjar bli lite av en vana hemma...hemskans.
Var på skit dåligt humör när jag kom till jobbet men efter ett tag rammlade det liksom bort.
Jag har världens trevligaste jobbar kompisar...och dom är åxå ett super bra stöd och kommande hejjarklack till racet:) Ni är BÄST!!

Nu ska jag jobba på lite till och sen hem ljuva hem.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar