torsdag 28 maj 2009



Ohhh vilken underbar make jag har.





Igår när han kom hem hade han köpte min favvo choklad (Ferrero Rocher) och en HORTENSIA.


Jag har önskat mig det i morsdags present men det är ju på söndag...och så får jag den nu. Heeelt oväntat och sååå himla uppskattat. jag blev helt varm i hela kroppen.


Den är så fin...den har stora bollar med blåa blommor i olika nyanser och så är det lite lime i dom åxå. Den är ljuvlig. Tack snälla snälla sötnos;)



I övrigt hade vi en toppen eftermiddag.
Peter var och spela golftävling och jag hämtade barnen.
Det blåste storm men det var skönt.

Vi gick hem från dagmamman och det tog nästan en timme, vi stannade till i affären också.
Hemma åt vi och myste. Barnen somnade fort, dom hade varit i Sala på dagen och lekt i en STOR lekpark och det var hålligång där med ponnyridning och ansiktsmålning.

När dom somnat bakade jag biscotti med choklad i. Mums...dom vart i så vackra men väldigt goda. Sen gjorde jag ett paket med lite mysgrejer.

Det var over all en toppen dag trots blåsten;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar