lördag 23 maj 2009

Lördag kväll

Oj oj oj vad fort helgerna går.
Dagen blev inte riktigt som jag hade planerat...men det brukar det sällan bli.

Fick för mig att sy en Indiana Jones väska till Lucas men hittade inget bra tyg hemma.
Till slut tog jag Leos gammla termobyxor som är bruna.
Hihi det vart en liten Indy väska till slut men ska ner på stan någon dag och köpa bättre tyg ock göra 2 nya...en till Lucas och en till grannpojken.

Men Lucas vart mäkta stolt över denna väska och han ville ha den redan innan den var klar.

Peter tog med barnen och köpte lördags godis så jag fick sy ifred.

På eftermiddagen gav jag och Leo oss iväg till lekparken som vi skulle men utan picknik.

Nu sitter jag och jäser i soffan efter en underbart god tacogratäng som älsklingen gjorde och väntar på att det ska bli plats för lite chips.

Får se vad vi hittar på imorgon;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar