tisdag 12 maj 2009

God förmiddag

Ohh idag är jag ledig. Helt underbart...bara jag...helt ensam.
Det behöver man då och då;)

Jag började morgonen med att äta frukost och läsa senaste nr av Leila.
Ohh hon är såå go och duktig. Tidningen är en njutning och inspiration på varje sida.

Sen rensa jag och storstädade köket..eller jag är inte klar ännu.
Igår flyttade min underbara make skåpet med ugnen och micron i och då fick jag helt plötsligt ett heeelt skåp mindre. Men det fungerar bra....har omorganiserat det hela och även plockat bort en del som jag ska ge min söta mamma.
Men jag har massor kvar. Blir ingen slödag...men måste ju få vila ibland.

Det är lite molnigt ute så jag vill ändå inte sitta ute...då kan jag lika gärna städa...och kolla alla serier...hihi
Tittar just nu på Våra bästa år. Den serien kan man missa i flera år och ända inte missa massor....fniss. Jag har även kollat 15min på Hem till gården....nästan lika där hehehe

Nu ska jag fortsätta.

Ha en underbar dag.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar