söndag 17 maj 2009

Fest för familjen Nilsson

Igår var det fest dax. Peters pappa och farmor fyllde år och hade storfest.
Mycket trevligt, god mat och släkt som inte setts på många många år (peters släkt)

Ohh det var sent åxå. Jag och barnen kom hem 23 och då somnade dom snabbt.
Och jag med...är inte van vid att vara vaken så sent;)
Peter kom hem vid 2.

Jag har dock pyttelite svårt för sammankomster med okänt folk.
Man kan tro att jag är super social men faktum är att jag tycker det är lite läskigt med massor med nya människor...jag har träffat en del av dom på vårat bröllop men det var ju länge sen.
Jag är inte tjejen som glider in och hälsar på alla.....och jag tycker det är super skönt när barnen är med...då pysslar man liksom med dom. Dock minglar jag en del självklart...men det är ingen favvo:)

Idag var vi alla rätt sega men dagen gick fort ändå.
Och jag gjorde ett kanonfynd idag.
Var på Plantagen och då hade dom 50% på olivträd.
Jag köpte ett litet fast jag tycker det är rätt stort.
Nu bor det på altanen och väntar på att bli omplanterat.
Underbart...jag vart jätte glad.

Och hur ska man avsluta en seg söndag om inte med lite pizza.
Super skön helg.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar