torsdag 28 maj 2009

Casual Living
















Som en hel del av er redan vet gillar jag butiken Casual Living

Nu var det ett tag sen jag köpte något men jag tittar in regelbundet för att kolla nyheter och få inspiration och bli glad av alla vackra bilder:)


Idag tittade jag in...och upptäckte dessa vackra emaljskyltar som kommit in.

Dom är sååå vackra och jag är för tillfället inne i en fjärilsperiod. Dessa kan kanske få flytta in hos mig....men även dom vackra älvorna står på listan för inköp.
Jag tittade även in på REA sidan.
Och vad upptäckte jag där om inte dom super vackra förklädena som bla Leila Lindholm använder. Ohhh dom är såååå fina...och nu är dom dessutom på rea.

Helt sjukt bra. Klicka hem en sådan och du blir en prinsessa i köket;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar