lördag 23 maj 2009

23 Maj

Idag är det lördag och den vanliga stora frågan på lediga dagar uppkommer i mitt huvud.
Vad ska vi hitta på idag?

Igår när jag cyklade hem från jobbet såg jag iof en ny lekpark nästan hemma vid oss.
Jag tror det får bli lite picknik faktiskt och lekparker.

I onsdags när jag och T var på maxi inhandlade jag Kungsörnens plättar.
Det finns pannkakor också och har ni inte provat dom kan jag varmt rekomendera dom.
Det är dom första färdiga pannkakorna/plättarna som jag tycker smakar som hemmagjorda.
Och visst..det är enkelt att steka pannkakor men dessa är underbara.
Bara att värma i micron och "poff" så har ni perfekta pannkisar eller plättar.
Så dom kommer jag packa ner med socker på, festis och lite vaniljbullar.

Tittar ut och det ser iof riktigt trist ut ute men får hoppas att det inte kommer regng...och gör det det så får vi väll ta skydd någonstanns och äta våran picknik.
Kanske tar vi med oss grannpojken också.

XOXO







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar